Ilyesztően sok olyan esettel találkoztam, főleg Facebook csoportokban, hogy a párok S.O.S keresnek egy adott szolgáltatót, mert az általuk választott személy „eltűnt”, „nem reagál”, „nem válaszol a levelekre”!

Az esküvőszervezés során fontos lépéseket tehetünk annak érdekében, hogy a megrendelt szolgáltató ne tűnjön el, és biztosítsuk a megbízhatóságot. Az alábbiakban néhány ajánlást találsz:

  • szerződéskötés: Minden szolgáltatóval kössünk írásban szerződést. A szerződés tartalmazza a szolgáltatások részleteit, az árakat, a fizetési feltételeket és az időpontokat.
  • szolgáltatóval való rendszeres kapcsolattartás: Rendszeresen tartsatok kapcsolatot a szolgáltatóval a megrendelés és az esküvő előtt. Kérdezzétek meg a fejlődésről és bizonyosodjatok meg róla, hogy minden rendben van
  • Megerősítő e-mailek és dokumentációk: Kérjük meg a szolgáltatót, hogy minden írásos kommunikációt és megállapodást erősítsen meg e-mailben vagy más írásos formában

Ha nem szeretnétek a pórul járt párok közé tartozni, akkor egy hatékony tipp lehet, ha belefoglaljátok a szerződésbe a következő pontot:

  • Amennyiben 48 órán belül nem válaszol a kérdéseitekre vagy írásokra, jogotok van elállni a szerződéstől, és a foglalót kétszeresével köteles visszafizetni. Ha a szolgáltató hajlandó elfogadni ezt a feltételt, az jó jel, és megbízhatónak tűnik. Amennyiben habozik, érdemes lehet más szolgáltató után néznetek.

A mai modern világban, ahol a telefon mindannyiunk életének szerves része, mindenki számára van két perc arra, hogy válaszoljon egy üzenetre, még ha csak röviden is. Ez nem csak a megbízhatóságát jelzi, hanem azt is, hogy tiszteletteljesen kezeli ügyfeleit, és fontosnak tartja az együttműködést!